طنین گلبانگ الله اکبر از گلدسته های مساجد شاخص جنوب کرمان 

طنین گلبانگ الله اکبر از گلدسته های مساجد شاخص جنوب کرمان 

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: امشب هم زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلبانگ الله اکبر از گلدسته های مساجد شاخص جنوب کرمان در شهر و روستا طنین انداز می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، ضمن تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شامگاه امشب هم زمان با سراسر کشور راس ساعت ۲۱ گلبانگ الله اکبر از گلدسته های مساجد و پشت بام منازل طنین انداز می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: بچه های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان امشب هم زمان با شب چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر پشت بام منازل رفته و گلبانگ الله اکبر سر می دهند و همچنین از گلدسته های مساجد شاخص جنوب کرمان در شهر و روستا نیز گلبانگ الله اکبر پخش می شود.


وی اظهار کرد: آنها با فریاد الله اکبر بار دیگر فضای دوران انقلاب را در خاطره ها زنده کرده و اعلام می کنند که همچون گذشته نسبت به آرمان انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا وفادار بوده و جانانه از نظام و حریم ولایت پاسداری می کنند.


خوبی زاده وحدت و همبستگی ملت را از رموز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: وحدت، همدلی و همراهی ملت در سایه رهبری امام راحل موجب شد تا رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت سرنگون شده و انقلاب اسلامی به پیروزی رسد.


رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود، ابراز کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا و برای جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم راهپیمایی در قالب راهپمایی خودرویی برگزار می‌شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: فعالان کانون های مساجد جنوب کرمان در صورت تمایل به شرکت در این راهپیمایی خودرویی حتما می بایست نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
 

پایان پیام/ 586